torsdag 31 mars 2011

födelsedagen började med att mina 3 älsklingar hemma ringde och sjöng, sen vid halv 8 stegade hela personalstyrkan in i rmmet och sjön dom fick knappt plats här på mitt lilla rum, men gud va rörd jag blev.. sen vankades d extra lyxig frulle dagen till ära, dom är så goa här så jag blir rent rörd. nu i förmiddag kommer pappsen igen och när barnen slutat sskolan kommer dom för att fira föllsis och lite senare ikväll kommer min lillebror daniel och hans fru och hälsar på! så under rådande omständigheter hat jag världens bästa födelsedag framför mej! tack till er alla som ringt som skickat mess och som kommer hit och hälsar på, ni är änglar av stora mått!! inte att förglömma alla grattishälsningar jag fått på fejjan, tack så hjärtligt, jag är rörd och oändligt glad över att ha så många fina människor i min närhet.. jag menar vad är lycka? det kan vara så många olika saker.. för mig just i denna situationen är lycka att ha en underbar familj och underbara vänner. lycklig är den som glädjs över det hon har och inte sörjer över det hon saknar! vi hörs lite senare nu ska jag äta lite föllsegottis.. ja, jag vet att klockan bara är tidig förmiddag.. men va fan jag är ju sjuk och fyller dessutom år, så åt helsike med allt som heter jag borde inte.. pussar och kramar i massor och ha en bra dag all!g

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på dej. Hoppas dagen blir bra med många paket. Kram Lena