torsdag 24 mars 2011

Inskrivningsdag!

Har sovit så dåligt inatt!! Det är iofs inget ovanligt, jag har sovit dåligt nu i flera veckor. Men jag blir nästan tokig när man ligger där i mörkret och tankarna bara far hit och dit. Så är man varm ena stunden och kall andra stunden, kliar gör det överallt oxå, inte att förglömma att jag är uppe på toa oxå en 5-6 gånger.. jag nätterna är ett helsike kan jag säga!

Idag är det inskrivningsdag på hospitalet, vi ska vara där halv 9, för att påbörja proceduren. Hoppas nu bara dom inte ojjar sig alltför mycket över blodet och sänkan och så.. är fortfarande lite förkyld oxå, ont i halsen och feber. Vi får helt enkelt se vad dom kloke har att säga.
En sak som är säker är ju iallafall att denna dagen kommer att bli attans dryg. Hela jäkla dagen ska vi vara i det stora gråa magasinet.. tur att det är mulet och dåligt väder, annars hade man väl retat sig på det oxå!

Ni får ha en superbra dag och håll gärna en tumme eller två för att det blir op på måndag:)

Pussar och kramar

3 kommentarer:

maria sa...

fina lotta..om jag läst rätt så har du fått en ny tumör i höften ? har inte varit inne hos dig på ett tag men nu har jag läst lite..

vad tufft du har det..hoppas det går bra idag och jag tänker på dig !

kramar

Anonym sa...

Hoppas det går bra i dag! Tänker på dig! Vi får höras sen!
Nu har jag varit hos tandläkaren....ska inte klaga men fy fasen!!
Kram Kram S

Daniel sa...

Vi håller allt vi kan... tummar, tår, andan... u name it, we holde it! stora kramar