onsdag 30 mars 2011

här på ortopediska kliniken kämpar vi vidare.. idag har jag gått ut på toaletten med hjälp ac gåbord, eller gått o gått jag släpar benet efter mej och stöttar mej på bordet, men framåt kommer vi.. imorgon ska jag prova kryckor. läget är annars ganska bra, har haft besök av pappa på förmiddagen och min pojkar och krille på eftermiddagen och nu ikväll har mamma och kjell varit här. presenter vankades både på förmiddagen och nu ikväll, i love presenter! anledningen till presenterna vet ni väl.. jagfyller år imorgon hahaha! som jag sa har det varit en del besök här idag och det har varit jättemysigt, däremellan har jag sovit, tåler inte så långa besök, blir snabbt trött.. förhoppningen är att vara så pass pigg och ha så pass bra smärtlindring så jag kan åka hem till helgen, tyvärr är jag forfarande kopplad till moffepumpen och den måste vara helt borta innan jag ens kan börja fundera på att åka hem. trist men sant! har jättemycket hemlängtan emellanåt men är samtidigt så pass kass så jag hade inte klarat mej hemma utan all hjälp jag får här.. så det är väl bara till att lugna ner sig och låta det ha sin gång! nu ska jag ta min sömntablett och sen ska jag nanna! natti natti och sov så gott alla och glöm för guds skull inte vilken stor och viktig dag det är imorgon fniss tssssss pussar och kramarH

1 kommentar:

Joppan sa...

Grattis på födelsedagen!! Puss puss