torsdag 24 mars 2011

ingen rolig dag alls..

hujeda mej vilken dag det har varit! Vi har varit på sjukhuset från morgon till sen eftermiddag.. blodet var kassare än vanligt blodvärdet låg på 85 idag, dagen till ära och sänkan hade gått upp till 65, inte så prima alltså. Efter samtal med Fredrik som skulle operera förstod jag hur omfattande denna operationen kommer att bli, mina tidigare har varit bagateller.. jag blev rätt omskakad måste jag erkänna och tänkte mer än en gång, att jag behåller tumörskiten för jag vill inte!! Det är såklart inte alls att tänka på, men trollen och spökena har fått fritt utrymme i hjärnan nu och ångesten är påtaglig. Jag var så trött så trött när vi satt och väntade på narkosläkaren som stod sist på listan för en liten träff med mej, så jag somnade rakt upp och ner i en fotölj i väntrummet med flera andra som satt och glodde på mej, så trött var jag:) När vi väl kom hem sen slog huvudvärken till som ett brev på posten och med den kom kräkningar.. jag antar att det är sänningen inför idag som släppte och att jag tillfälligt andades ut. Kvällen har inte varit någon höjdare med andra ord!

Jag ska läggas in redan på söndag vid 17 tiden, då jag behöver ha blod inför operationen, han skulle även beställa blod att ha i beredskap under op, ifall det krisade sig. Jag har ju som sagt inte mycket blod att skryta med även om jag får två påsar på söndag.

Nu ska jag gå och lägga mej gott folk för jag är helt slut!

Pussar och kramar

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vi hörs i helgen i stället sötnos, eftersom logistiken i kväll ligger nere, som vi sa. Pussar dig, i kväll med... love you

maria sa...

hoppas du får ordentligt med vila i natt och i helgen...

kramar

Anonym sa...

Gummis!
Å vad jobbigt du haft det!! Stackars dig! Men du FIXAR detta! Du är stark o bäst!Tusen tankar till dig!
Kram Kram S

Anonym sa...

<3 Många styrkekramar till Dig
Kram Mia