fredag 11 mars 2011

Läkarbesök!

Idag var det inbokat ett läkarbesök, nu på förmiddagen. jag brukar normalt sova på förmiddagen nör barnen är i skolan, men det gick inte idag. Sov uruselt inatt, har blivit så himla törstig på nätterna (torr i munnen) och har man inkomster kommer utgifter.. Så vaknar jag inte för att jag är törstig, vaknar jag för att jag är kissnödig, sen har jag jättesvårt att somna om igen. Inatt var här dessutom full storm utanför fönstret, så inatt låg jag och lyssnade efter släp och studsmattor som givit sig av. Jaja, trött som fasen var jag när klockan ringde, men det var bara att gå upp med barnen och sen gich jag en runda med dammsugaren, vi skulle endån ge oss av vid 9, så det var inte lönt att lägga sig igen. Somnade i bilen på väg dit (chrille körde) och somnade på vägen hem, sen var vi snabbt inom nova för att få tagit bort färgpatronen i Eddies jacka. Sen när vi äntligen kom hem däckade jag på soffan och sov en timme, så det lär bli en väldigt tidig kväll för mej ikväll.

Hos dr Ulla gick allt bra, nya prover togs och dom får jag svar på i nästa vecka, hoppas, hoppas, hoppas att dom är lite bättre! Tror inte det för jag känner mej lika kass, men man kan ju alltid hoppas eller hur?!

Nu rullar mamma och Kjell in på gården.. min snälla mamma har lagat lite mat till os så vi ska slippa, så gulligt gjort och jag är så glad över min goa mamma!
Nu väntar fika och lite snack!

Hoppas ni alla får en bra fredagskväll!

Pussar & kramar

2 kommentarer:

Sicka sa...

Ja lilla mamma är bra jag hoppas att ni får smaska ordetligt. Ha en mysig helg och kram på dig mitt lilla hjärta!!!

Anonym sa...

Hej Hjärtat!
Hur är läget? Hoppas det är ok!
Vi får höras snart tycker jag!
Kram Kram S