torsdag 17 mars 2011

op-tid!

Så då har äntligen kallelsen till operationen kommit. Den 28e är det dax och den 24e ska jag dit för inskrivning samt provtagning. Rätt skönt att ha det gjort några dagar innan. I våras blev jag ju inskriven dagen innan op och det tar ju hela dagen, så man var rätt mör. Men denna gången kan jag iaf få åka hem och sova i min egen säng, för att sen infinna mej på avdelningen på söndagskvällen då det ska badas i det där härliga bakteriedödande medlet!

Helgen har varit lugn, har haft mega ont i höften och där tumören sitter, fått tagit en hel drös med extra morfin för att det skulle stillas. Jag blev så pass orolig så att jag ringde hem till Anders på måndagen, men han llugnade mej med att det säkert var något jag gjort.. Ja, just det, jag möblerade ju om sovrummet i lördags, hmm inte så konstigt kanske att det gjort exta ont!

Nåja, nu är det bättre i vart fall och jag tar bar min vanliga dos!

Just nu går vi och väntar på att snön ska börja falla. Dom har ju sagt att det kunde bli uppemot 10 cm och nu har temperaturen sjunkit till 0 grader.. jag vill verkligen inte detta nu, jag vill ha vår!!

Vi hörs imorgon alla vänner, nu ska jag lägga mej en stund på soffan och kolla tv!

Pussar och kramar

2 kommentarer:

Sicka sa...

Hej gumms!!! Äntligen så ser vi ett slut på detta, tur att det inte blev på själva födelsedagen. Gumman jag finns här och kramar dig hårt min lilla tuffing. Du förresten efter snö kommer solsken. KRAM.

Jenny sa...

Kul att träffa er idag!!
Du var URFIN i nya hårfärgen och frissan. Verkligen passande!!!
Puss och sov gott lilla svägis