lördag 26 mars 2011

har precis kommit underfund med en helt underbar grej.. jag kan blogga frå mobilen, så just nu gör jag d för att testa! har funderat på hur jag skulle göra på hospitalet när jag inte har datan med mej, jag vet ju att ni e många som följer bloggen o som vill veta hur jag mår, så förhoppningsvis kommer jag att orka uppdatera lilagran iaf! annars är läget ganska bra här idag, inga monster har än så länge visat sig o jag lyckas hålla ångesten nere ganska bra. eddie ska iväg tii en kompis snart o sova över, han ska ha sin laptop med sig o dom ska spela hela natten tydligen. lana heter det har jag fått veta! en riktigt rolig grej hände här imorse.. jag fick ett blomsterbud, en jättefin bukett från mina kolleger, tack så hemsk mycket allihopa o tack thalese som fixat så den kom fram! ni e så goa allihopa ocj jag saknar er jättemycket!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen Kramar och tankar till dig min gumma!
Skönt att höra din röst i dag!
Kommer tänka på dig massor!
Kram S