fredag 25 mars 2011

Lite bättre idag!

idag har monsterna i huvudet backat lite. Har inte tänk så mycket på det jobbiga, ska försöka låta bli tills det blir söndagskväll.. Dagen har gått åt till att vila, har varit så in i bänken trött, pratat i telefon har jag oxå gjort en del.. först med pappa drygt en timme, sen sov jag, pratade med Sicka och min bror en stund, sen sov jag igen. Emellan detta har jag hunnit handla och lämna Eddie hos Isak som ska ha hockeykalas ikväll. Spännade tyckte jag att det lät. Dom ska först åka skrillor några timmar, sen äta och fika och beräknas inte komma hem förrens vid 22 tiden. Har väl somnat innan dess, så jag får nog ställa klockan så han slipper en ofrivillig övernattning hos Isak:)
Nu lagas det middag här för fullt, kycklingryta blir det, sen blir det nog sängen igen, kanske kolla lets dance därifån om jag orkar hålla ögonen öppna dvs:)

Hoppas ni får en bra fredagskväll med mycket mys, för det måste man ha!

Pussar och kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dej o håller alla tummar. Kram Lena.

Anonym sa...

Hej Hjärtat!
Hoppas solen lyser på er i dag och gör dig lite piggare! Det gör den här, skööönt!
Miljoner Kramar till dig!!
Susse