söndag 20 mars 2011

Grattis Eddie!

Ett stort grattis till min stora lilla älskling, som blir 12 år idag! herrejesus vad tiden går, han är snart tonåring, men jag är ju fortfarande 25.. eller??

Igår kväll var vi hos min mamma, som fyller år på tisdag, så Eddie och mormor bestämde att dom skulle fira ihopa hemma hos henne. Kalas blev det, med jättegod mat, godisbord och kladdkaka till kaffet, dte var hur najs som helst. Eddie fick fina presenter, pengar och jättefina kläder, tack från Eddie till er alla.
Eddie ville åka tillbaka till sin pappa efter kalaset eftersom han ville fira med honom oxå en liten stund idag, så klockan 8 ringde vi och sjöng för honom, då var han typ 1 timme gammal. Han är född 2 minuter över 7 på morgonen. Han hade fått fina presenter av sin pappa och var på det hela taget väldigt nöjd. I eftermiddag kommer min pappa och hans Karin och hämtar upp Eddie hos hans pappa, för att sen fortsätta hit. då blir det mer paketer och vi ska fira lite här hemma med smörgåstårta och vanlig tårta givetvis!

Hoppas du får en superdag älskling!

Annars är väl läget ok här tycker jag. Smärtan har lagt sig något igen efter att jag flyttat runt på möbler i helgen och jag känner mej helt okey! Det mentala börjar så smått spöka, men jag försöker att inte tänka så mycket på det och så länge man kan skjuta det framför sig så är det ju bra. Tids nog kommer jag inte kunna blunda för min ångest mer, men det blir inte förrens det närmar sig och där är vi inte än. Casper har varit förkyld som attans nu i ett par dagar, feber och snorig.. I morse när jag vaknade hade jag lite ont i halsen och det känns som att jag ska bli sjuk, känner mej sådär halvkass i kroppen och lite rinnsnuva. Det finns inte tid för något sådant nu, vill inte att op ska bli uppskjuten för att jag är dålig, men kan ju lixom inte styra över det riktigt. Vi får väl hoppas på det bästa och håll gärna en tumme för att skitet går tillbaka igen!

Nu ska jag gå och städa undar här lite och förbereda inför att Eddie ska komma hem!

Pussar och kramar till er alla goa människor!

3 kommentarer:

Sicka sa...

Ja ni verkar ju ha haft roligt hos mammsen och ett sånt riktigt gottebord som man bara får hos mammor det var längesen, hoppas ni får en toppen dag och ett STORT GRATTIS till den lille som blivit så stor.

Joppan sa...

Ja, det va ju nyss han va en liten plutt & stod & ropade "Hanna, Hanna" nedanför trappan lite i 7 på morgonen, haha! Vart har dessa åren tagit vägen?! Lät iaf som ni hade det bra i Östra igår & att ni säkerligen får en fin dag idag med när Fassan & mamma kommer ner. Lite avis att jag missar smörgåstårta. Det skulle min sjuka kropp behöva nu, host host... Kram på er!

Karin sa...

Tack för igår. Det var en trevlig eftermiddag. Hoppas du har kommandot över förkylningen Kramisar.