onsdag 9 mars 2011

Färgat håret!

Idag har jag gjort något som jag nog aldrig själv gjort innan, jag har färgat håret. Ja, jag har ju gjort slingor själv innan men aldrig färgat det.. men det blev rätt bra. Mörkblond stod det på paketen, så det blev någon nyans mörkare än min vanliga färg. Detta med färgningen blev ett stort pådrag här hemma, med tanke på att det inte händer så ofta. När Eddie och Tim kom hem från skolan, sa Casper -mamma ska färga håret! Va, ska du? sa dom andra två. Dom berättade även att några stora killar på skolan hade färgat håret rosa och grönt.. Jag sa att det är precis vad jag oxå ska.. Rosa hår är skitinne nu, visste ni inte det? Eddie såg ut som att han hade ätit något dåligt och gammalt, helt knäckt med andra ord haha! nejdå, det ska bli lite mörkare bara! Så jag hade 3 pojkar som stod runt mej när denna färg skulle i och senare tvättas ur.. men dom tyckte oxå att det var snyggt, åtminstonde var det vad dom sa;)

Senare på eftermiddagen ringde min dr Ulla, jag hade tydligen helt missat att jag skulle varit hos henne i eftermiddags.. jaja, sa hon, det är ingen fara. Jag tyckte att det var enormt pinsamt och kände mej jättedum, men jag har som jag sagt innan varit så trött dom sista dagarna så jag har faktiskt inte riktigt haft koll på någonting, varken datum eller dag. Ska dit på fredag förmiddag för att ta nya prover, hoppas, hoppas att blodet inte blivit sämre och att sänkan inte gått upp mer!

Annars har det inte hänt så mycket här. Jag sov hela förmiddagen, vaknade kl 12, flög upp i ett fläng, vi hade tänkt att vi skulle hinna handla innan Cappe kom hem med bussen helv 2. Så det blev till att äta lite i rappet och sen iväg och handla. Men vi han tom plocka upp Casper vid skolan efter handlingen, innan bussen gick hem, så snabba var vi!

Det var allt från björnstorp, hoppas att ni alla har en riktigt bra onsdagskväll!

Pussar & kramar

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh lala... Då blev det som vi pratade om då, förnyad hårfärg:). Bara klippningen kvar nu då;)
PUSS idag med från din svägis.

Joppan sa...

Kul med ny hårfärg. Ska med fixa till min frilla om 1½ vecka :) Nu kallar sängen, natti natti syster yster! Kram