torsdag 31 mars 2011

klockan är halv fyra på morgonen

..och man kan ju undra varför jag är vaken nu och det undrar faktiskt jag oxå hm.. trist är det iallafall. har precis haft sköterskan här som jag fått en lugnande och avslappnande tablett av och jag hoppas den verkar snart för det är lite trist att ligga och stirra i taket så här mitt i natten.. största nackdelen är väl att man längtar hem.. läntar hem till min älsklin, längtar efter mina pohkar och längtar såklart efter min bebis maija.. ska börja med att logga ut här ifrån och släcka lampan så kommer väl sömnen så snåning om! och vet ni? idah fyller jag år.. vi får väl se om dom sjunger för mej här på morgonen.. ska försöka somna om nu natti natti på er bloggkompisar och tack för alla era gulliga kommentarer och mess, tyvärr orkar jag inte svara på alla så jag gör det här istället.. tack alla fina!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis!
Hurra Hurra Hurra!
I dag Lotta är det äntligen din födelsedag , den viktigaste dagen på året eller hur, fniss!
Önska jag kunde va hos dig med stora paketer , blommer och stora Grattis Kramar, men det får bli så här i stället!
Jätte Grattis min finaste gumma!
Hoppas nu du blir firad så som en prinsessa ska!
Kram Kram Susse!

crille sa...

Grattis!

Karin sa...

Kan väl inte vara födelsedagen som spökade i födelsegrisens huvud en så tidig morgon? För även om du blir 36 så när det gäller presenter och dylikt är du nog bara 6. Återigen GTATTIS och ha en bra dag!!!!!!!!!!!