söndag 27 mars 2011

nu har jag checkat in på avd 10.. eller vd klockan halv 6 var det rättare sagt. avdelningen är helt nyrenoverad och fräsh och jag har fått ett eget rum med eget badrum och egen tv på väggen med en massa kanaler att tiita på. personalen är jättetrevlig och gulliga så jag ska nog trivas här, även om jag hellre varoit hemma och sluppit denna skiten.. men eftersom det nu är nödvändigt måste jag säga att jag kunde haft det sämre. jag står som först patient imorgon bitti så 07.45 ska jag vara uppe på opp så håll era tummar då, för att allt ska gå bra. just nu ligger jag och slötittar på tv, har precis tagit min kvällsmedicin och blodet droppar in som det ska. lite senare när första påsen gått in ska det duschas i det där förfärliga medlet, sen ska påse nr 2 gå in under natten. jag är dödstrött så jag kommer att somna när som helst, men kommer som sagt att snällt få gå upp och duscha sen.. hoppas ni kommer att sova gott inatt så hörs vi förhoppningsvis i morgon pussar och kramar från ortopediska kliniken

1 kommentar:

Joppan sa...

Ha det nu så bra & lycka till på op, kram