måndag 28 mars 2011

mitt i natten..::

har fått både sömntablett och lugnande men icke att jag kan sova.. nu har allt blodet gått in i d gjör ju sitt på piggheten såklart. va ute på toa innan o när jag tittade mej i speglen var jag helt röd i ansiktet, ja jag såg nästan frisk ut med rosor på kinderna haha så pigg har jag inte sett ut på länge!! känner mej helt lugn inför morgondagen, den lugnande tabletten gör sitt jobb bra verkar det som! nu ska jag släcka tvn och börja räkna får eller något.. nattu natti alla fina kompisar pussar och kramar på er alla fina

4 kommentarer:

Jenny sa...

Du vet vad vi sa om den lilla flugan på rutan (utsidan så klart);)It`s me! PUSS PUSS PUSS kära svägis

Sicka sa...

Kram på dig mitt hjärta. Pyss Pyss och STOR KRAM.

Anonym sa...

Tänker på dig!! Kram Kram S

Daniel sa...

ÄNTLIGEN! Kram på dig loppan.