tisdag 22 mars 2011

Dåligt var det här!

Casper blev ju förkyld och sjuk i torsdags och i söndags när pappa och Karin kom med Eddie var inte han heller kry. Senare på kvällen fick han feber, ont i magen och snoret bara rann. sen på natten var det min tur (så nej Karin jag har inte lyckats hålla det stången) rinnsnuva och ont i halsen och så fort panodilen går ur kroppen kommer febern:( riktigt trist detta!! Jag ska ju skrivas in på torsdag och jag hoppas att dom inte kommer att ojja sig över mina prover, men skulle jag då oxå vara superförkyld är det väl ingen tvekan om att op kommer att bli framskjuten:( håll en tumme för att jag inte blir dåligare än så här!!
Nu ska jag skicka casper ut till bussen och sen gå och lägga mej en stund igen, så vi hörs senare!

pussar och kramar

3 kommentarer:

Sicka sa...

Godmorgon bästa kusinen!!! Hoppas det är lite bättre idag och föjl Karins råd att hålla kommandot över förkylningen. Kramar dig hårt mitt hjärta!!!

Anonym sa...

Men vad tråkigt! Nä nu får ni bli krya!!
Sköt om dig nu och vila dig!
Kram S

Joppan sa...

Krya på dig! Själv börjar jag sakta men säkert bli frisk igen. Nästäppan é värst... Kram kram