tisdag 29 mars 2011

tack för alla gulliga kommentarer och mess, dom värmer ska ni veta! just nu ligger jag och väntar på att min goa pappa ska komma och hälsa på! annars händer inget speciellt här, lugna gatan kan man säga.. senare nu i förmiddag ska jag få komma upp och försöka stå på det därringa dåliga benet.. hu är faktiskt lite rädd för det, dels gör det ont och dels blir jag ganska yr bara jag höjjer huvudändan på sängen och jag vill gärna int svimmsa i golvet!! vi hörs lite senare med en uppdat vad det gäller den saken.. pussar och kramar till alla ni fina medmänniskor!

2 kommentarer:

Sicka sa...

Gumman,jag är så glad att allt gått enligt planernar och du är pigg som en mört det är underbart. Efter regn kommer solsken, åh jag önska att jag kunde vara där och krama dig, vad du väntat på detta. Kram mitt hjärta o pyss pyss.

Anonym sa...

Skönt du är pigg hjärtat!
Men akta dig för att svimma!!! Inte bra! Ta det nu lugnt!!
Jag kan ju inte komma och lyfta upp dig nu...
Roligt att du orkar blogga!
Min blogg-jäkel vill inte fungera i dag!
Kram Kram S