fredag 27 maj 2011

Utvecklings-samtal!

Idag 13.40 är det utvecklings-samtal med Eddie. Det blir väl inga stora överaskningar, jag har ju redan läst hans omdömmen. Ska endån bli lite intressant att höra hur det blir nu på högstadiet, då vi inte har fått någon info om det. Språkvalsblankett har kommit hem, men annars vet vi inget om mentorer eller om klassen kommer att delas osv. Vi får se om Jessica vet mer om den saken.

Ikväll ska vi till mamma och Kjell och grilla, det ska bli roligt, då det var ett tag sen vi sågs alla nu. Barnen ska vara hos sin pappa i helgen, så jag och chrillan har hela helgen för oss själva med andra ord:D
Enda smolket är väl att han ska jobba imorgon, så det blir till att läsa en bra bok för min del, om detta vädret ska fortsätta.. men det är inte fel det heller!

Ha nu en riktigt bra fredag alla!

Pussar och kramar!

1 kommentar:

Therese sa...

så har jag gjort ännu en helg utan dig....håller alla tummar,mina två även resten av t-jourens för att allt kommer vara ok vid provsvren..vi saknar dig enormt mycket....kram från oss alla