lördag 4 juni 2011

Jodå, jag lever!

Jag antar att ni börjat undra hur det egentligen är ställt med den där loppan? Jodå jag har det bra, har bara haft en väldigt hektiskt vecka i mitt lilla liv.
i tisdags var jag uppe hos Susse några timmar och mös med Effi. Det var mysigare än mysigast och jag var någon slags "amma" hela förmiddagen, släppte bara ifrån mej henne när det skulle bytas blöja:) Hon är sååå söt, så ni kan inte förstå det och dom små fötterna var ljuvliga! Jag har en förkärlek till bebis fötter, finns inget mjukare! Det var så skönt att bara sitta och prata i flera timmar och dricka kaffe, precis som vi gjorde förr (inte Effi då, utan mamma susse)
Vi måste försöka ses oftare! Susse och jag har en sån där relation, att det behöver egentligen inte finnas något att prata om, vi pratar endån. Vi känner liksom varandra utan och innantill och det är skönt med en sån vän. Tack för att du finns finaste Susse!

Eddie har klippt sig. Han har inte sitt lite långa hår kvar. Nu är det en busig pojfrilla med lite ståhår och lite liggande hår och en halv burk med vax! jättefint!
I onsdags kväll åkte han till sin pappa och ska vara där tills måndag tror jag, så för tillfället är kärleksbekymmerna på långt avstånd.

Jag har även denna veckan hunnit med att handla exmenskläder till killarna, solat OCH jag har hunnit bli faster till en liten Alva!
I onsdags kom hon och min lillebror var förståss stolt som en tupp när han ringde:) Stort grattis till er båda, det är nu det börjar. En helt upp och ner, rolig, spännande, jobbig, omtumlande, underbar tid har ni framför er!
Stort grattis än en gång, vi kommer så fort ni har landat lite och tittar på underverket!

Ja.. det var väl allt, eller det stora iaf. Jag har inte fått något svar på min scan än, men jag hoppas dom hör av sig i nästa vecka.
Håll tummarna för att allt är hyfsat ok, vill så gärna vara tillbaka på banan igen.

Nu sak jag gå ut i det härliga vädret!

Pussar och kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Goding!
Puss o Kram
susse