torsdag 9 juni 2011

Inget är som väntans tider..

Vi väntar och väntar.. för det mesta pratar vi inte om det, men jag vet att alla väntar i det tysta.
Jag pratar om min pet-scan såklart och svaret på den, som just nu befinner sig hos någon av mina läkare.
Jag har velat fram och tillbaka flera dagar, om jag ska ringa eller inte. Ni vet när man har något jobbigt framför sig, ena dagen vill man ha reda på det direkt, för att nästa dag känna att, dom ringer när dom ringer och sålänge dom inte ringt är du safe.
Jag har ringt nu iaf och sökt Fredrik. Han skulle ringa upp enl Monica så fort hon hade fångat in honom i sitt garn. Nu har jag ångrat mej.. men där finns inte mycket att göra, bara höra vad han har att säga.
Håll en tumme eller två!

Så hörs vi senare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kram Kram på dig!
Förstår att det är jobbigt!
Tänker på dig!
Kram S

Eva sa...

Vi håller alla tummar i världen att allt ser bra ut!Alva hälsar till faster...Kram

Jenny sa...

Jag har hållt alla tummar och tår så hårt nu i flera dagar att jag knappast kan röra dem. Ingen av oss kan fullt ut sätta oss in i tankarna och känslorna som rusar i din kropp, men vi vill göra allt vi kan för dig och dina 3 gossar. Hoppas du vet och känner det darling. Ses snart, pussar.

sicka sa...

Gumman tänker på dig hela tiden, jag håller alla tummar och tår. Kan inte sätta mig in i hur du känner. Jag kramar dig hårt mitt lilla hjärta!!!!