tisdag 28 juni 2011

Dataklabb!

Vårt bredband har klabbat sig sen dagen innan midsommar. Egentligen är det inte bredbandet, utan våran laptop, den hittar inte signalen på något vis. barnens datorer fungerar såklart, men dom får man knappt komma till.. Så vi har haft lite bry ang detta! Nu igår fungerade det att använda det mobila bredbandet som vi oxå har, det har inte funkat innan, så nu har jag internet på min kära laptop igen:)
Midsommar helgen spenderade vi i stugan, tillsammans med pappa och karin. Tack så jättemycket för en super mysig midsommar. Barnen älskade det och även vi. Det var precis vad jag behövde, att komma hemifrån och bara mysa. Jag känner mej mycket piggare och är inte deppig på samma vis längre, så än en gång tack pappa och karin!!
I söndags hade vi kalas här.. Maija blev nämligen 1 år! Hon fick lita goda saker att äta och blev extra pussad på. Annars förflöt väl födelsedagen förbi utan att hon märkte nämnvärt tycker jag.
Eddies bästis Tim har varit här sen i söndagskväll, dom har sovit i tält och bara "hängt" som det numera heter, leka var i en annan tidsålder. Casper har hjälpt mej i trädgården lite och idag är han med chrille på jobbet.
Hoppas ni får en bra dag i värmen!
Pussar och kramar allihopa (Ja, jag ska ta kort på maija och lägga ut här susse;) jag har inte glömt det)

3 kommentarer:

Karin sa...

Tack själva för att ni kom! Det blev så tyst och tomt sen när ni hade kört. Ja vad gäller pojkarna så har de kommit in i en annan "tidsålder". Puss och kram och Grattis Maija!

Anonym sa...

Å visst är det jobbigt när det inte fungerar!!
VI VET!!!
Telia haft repratör här i dag men dom ska komma igen Kul. Telefonen omkopplad , surfar med mobilt bredband men ingen TV, å det saknar jag...
Hoppas nu du hör något snart!
Tänker på dig!
Ser fram i mot bild på lilla Maja!, ha ha
Kram Kram

Jenny sa...

Tack för samtalet idag =) Jag är GLAD med dig idag. PUSS PUSS.