onsdag 15 juni 2011

En rolig dag väntar!

Idag kommer det att bli en bra dag! Först ska jag mysa med Susse och Effi, sen ska jag bege mej till klippan och mysa med Sicka. Ja, det kan knappt bli bättre:)

Både Eddie och Casper har varit lite dåliga i magen i början på veckan, vet inte vad dom har åkt på, men ont i magen och diarre.. usch! Casper är hyfsat bra idag och har följt med chrille till jobbet. Ni kommer inte att tro era öron när ni hör detta, men chrille har god hjälp av honom tydligen.. han kör in och ut bilar ur hallen, skruvar lite och hjälper till med det han klarar av. Han tycker att det är jätteroligt, särskilt att köra bil.. han är 9 år om någon har missat det. Jag är inte helt glad att han kör, men han behärskar det hur bra som helst. Han ser givetvis knappt ut genom framrutan, men han kan både backa, köra rätt fram och växla nått sånär.

Eddie följer förhoppningsvis med mej idag om han känner sig bra. Jag hoppas det. Han är annars glad för att bara ligga frmför datan eller tvn, men idag hoppas jag han följer med och är lite social. plus att det är rätt mysigt när det bara är han och jag, det händer inte så ofte längre.

Själv känner jag mej rätt pigg idag. Har varit så enormt trött en tid nu, vet inte om det är dom förbaskade blodvärdena som har dalat, eller om det är allmän utmattning pga allt som händer runt mej. Möjligen en blandning av alltihop. Men idag är jag pigg! Kan vara för att jag har roliga möten idag, med människor som jag tycker väldigt mycket om. Det ger mer energi, bra energi, som jag så väl behöver.

Tjingaling, vi hörs senare!

Pussar och kramar

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, vad skönt att höra att du har så mysiga och trevliga grejer att göra idag. Glad är jag också över att du är pigg idag. Love you, men det vet du redan om;) puss

Anonym sa...

Hej Snuttan!
Är du snus sugen???
Kram Kram