fredag 10 juni 2011

skolavslutning!

Jag hörde aldrig något av Fredrik igår, han hade förmodligen inte tid, det här samtalet är inte gjort på 5 minuter direkt.
Så idag återgår jag till väntandet, att han kommer att ringa tvivlar jag inte på, han är noga med det. Det jobbigaste är att passa telefonen hela tiden, då han kan ringa precis när som helst. Så jag vågar knappt dammsuga med risk att jag inte hör telefonen, än mindre köra någonstans, man vill inte gärna stå i kön på willys när han ringer.
Idag ska jag på skolavslutning här nere i idrottshallen, jag kan ge mej tusan på att han ringer när jag är där!

Som sagt, skolavslutning! Åh, vad dom var fina, mina gossar när dom begav sig iväg idag. Nya skjortor, nya jeans och håret stylat med allt vad vi hade hemma i vaxväg!
Casper som är med i skolkören ska sjunga, bara det ska bli spännande. Han har inte den vackraste rösten, men sjunger gärna och mycket. Gärna står han längst fram oxå så att alla kan se honom ordentligt. Chrille säger att han har det efter mej?! Kan jag väl aldrig tro..

Det ska bli skönt med sommarlov för dom. Dom har jobbat hårt denna terminen och dom behöver bägge vila sig nu tror jag, det är ingen lätt match att gå i skolan.
Nu hoppas vi på ett varmt och skönt sommarlov och att jag får lov att vara frisk och kunna vara med på alla äventyr. Vet ni? igår var det ett år sen jag opererade lungan och låg där med alla slangar och kräkte på alla som ville vara i närheten. Tiden går fort och jag ber till högre makter att denna sommaren får bli orörd! Åtminstonde från operationer! Jag behöver tid att hämta mej ordentligt för att orka med om det blir fler matcher. En ynka sommar är väl inte för mycket begärt? Sen är jag redo för combat igen! Fast helst vill jag klart att allt ska vara grönt och se bra ut, så vi kan börja med strålningen och jag kan börja nedräkningen tills att jag kan börja jobba och ha normala problem.

Tack alla söta för era kommentarer och mess, tack!!

Pussar och kramar, jag återkommer med kort senare från avslutningen och förhoppningsvis något slags besked!

Inga kommentarer: