måndag 20 juni 2011

Ändrade planer!

Fredrik ringde i torsdags morse. dom hade kollat på bilderna i onsdags och det var egentligen inget konstigt med dom, mer än att det visade på aktivitet här och var då. Dom hade jättesvårt att bestämma sig, med tanke på att jag är opererad på flera ställen och dom inte riktigt har klart för sig vad aktiviteten beror på. Jag har fått en tid till cy thorax och buk på torsdag och jag antar att dom ska leta prickar på dom bilderna, nu när dom vet var dom ska leta.
Ännu mer väntan alltså. Men jag är van!
Så nogot svar blir det alltså förmodligen inte denna veckan, på fredag är det ju midsommarafton och då hoppas jag att dom får vara lediga.

I helgen har vi bara slappat. Vi har varit hemma hos chrilles föräldrar och ätit tårta och middag, riktigt mysigt!

Idag har den trötta loppan sovit till halv 11. Men nu har jag ätit frulle och ska köra och handla.

Hoppas ni får en bra dag!

Pussar och kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

å denna väntan, stackars dig. så jobbigt. försök nu fira midsommar utan att tänka....bind en krans , dansa runt stången(midsommarstången, fniss) ta en nubbe eller två och ha det toppen.

Vi hörs min vän!
Kram S
Effi fis hälsar!