tisdag 21 juni 2011

Jag skulle aldrig ha gjort det..

Jag brukar inte släppa ut Lukas i trädgården utan koppel på, men idag, närmre bestämt för en kvart sedan, gjorde jag det.. Skulle jag aldrig gjort! För det första sprang han ut i skogen, jag kallade och kallade, men han kom inte. Jag gick in med Maijsan och strax där efter kom han.. han såg ut som ett vildsvin. Han hade rullat sig i något, gud vet vad. Typ hela kroppen var insmord av någon äcklig gojja, det luktade människobajs. Men det kan det väl inte ha varit i vår skog?
Jag fick iallafall igång trädgårds-slangen och spolade av det värsta, medans jag ulkade.. fy f***n vad äckligt!! Han får vara ute tills chrille kommer hem, jag tar inte in det lilla svinet här inne. Öööörk! Chrille får bada honom sen, ute givetvis. Han ska vara glad om han får sova inne inatt! Hur äcklig får man bli??

Jaja, det bröt mina tankebanor iaf, man för tacka för det! OCH jag har slängt blommorna nu, så nu är jag nog på G igen:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns här för dig snuttan om du vill snick snacka!
Förstår att väntan är för jävlig, det är den för mig med även om det inte gäller mig så gäller det ju finaste Lotta i värden!!!

Love Susse!

Anonym sa...

Hoppas Midsommar harit bra!
Nu är vi snart på väg till utställning i Bjuv!
Solen tittar fram här i dag , hoppas den gör det på er också!
Kram Kram

Anonym sa...

website here replica gucci handbags Go Here Hermes Dolabuy look these up dolabuy