lördag 21 maj 2011

Helg och solen skiner på oss!

Igår eftermiddag hade Eddie med sig Johan hem (Tim missade bussen så han cyklade upp till oss phu..) Dom bestämde att dom skulle sova i tält och senare på kvällen kom även Isak. Dom skulle alltså sova 4 man i ett 2mans tält.. Ja, tänkte jag, dom lär ju inte frysa iallafall. Datorn och högtalare släpades ut och jag var ute vid 22.30 och sa att nu fick dom stänga musiken och gå och lägga sig (närmsta grannen har en liten bebis på 4 veckor) Det var lugnt ett par timmar, sen hörde jag att Eddie och Johan kom in och lade sig på Eddies rum istället.. det blev nog för trångt endån..

Idag ska vi handla lite kläder till Casper, som bara har 2 par hela jeans. Alla hans tröjor är urtvättade och trista, så det får bli några sådana oxå. Fast först får grabbarna friluftsliv vakna och bege sig hemåt.

Senare i eftermiddag blir det en tur till tommelilla och titta lite. Chrille jobbar i vanlig ordning, då det ska vara tävling idag.

Imorgon får vi besök av den omtalade julia.. Hon hade tydligen något väääldigt viktigt att säga till Eddie och hon ville komma imorgon.. Vi får väl se vad det är, jag hoppas innerligt att det är något bra, för nu har han precis börjat hämta sig.. Dessa kärleksbekymmer!

Ha en underbar lördag!

Pussar och kramar!

1 kommentar:

crille sa...

Har din puls dämpat sig nu, efter pojkarnas och min körning på banan?
Såg på dig, hur du viftade och försökte få oss att dämpa farten....men tyvärr..pyss pyss, hynden skyttar opp och pyssas i byssen