onsdag 11 maj 2011

Måhända att vi föder barn idag??

Jag pratade med Susse i förmiddags, eller rättare sagt jag pratade och hon sa inte så mycket, hon hade nämligen rejäla värkar och kunde knappt få fram ett ljud! Samtalet varade nog inte mer än en minut, men det räckte för att mina sympativärkar skulle ge sig till känna igen. Om du nu ska föda barn idag, så får du ha det så bra lilla gumman, jobba på och för guds skull, dö inte ifrån ,mej!

Kan på allvar säga att jag är nervös, jag vet ju vilken ångest detta med förlossning innebär! Samtidigt som det är väldigt mysigt med bebisar, är själva vägen dit inget jag skulle göra om, ens för pengar tror jag! Du är min hjälte gumman!

Har haft ont i huvudet nu två dagar. Inget kul alls! Har druckit vatten som jag har skullat och inte gjort något speciellt, men endån en förbannad huvudvärk!

Ikväll är det föräldra möte i caspers klass, så det blir för resten av familjen att klara sig utan mamma en stund. Casper själv sa, va roligt, jag menar du kommer väl inte hem förrens vi har lagt oss väl?? Man tackar!

Nu ska jag gå och lägga mej en stund och motstå ingivelsen att ringa Sussestackaren!

Pussar och kramar och nu håller vi verkligen alla tummar för att den där bebben kommer ut i rappet visst?!

Inga kommentarer: