måndag 23 maj 2011

PET-scan idag!

Idag klockan halv 9 börjar jag fasta.. ingen snus heller, fy fasen! Tänkte att jag ska gå och lägga mej igen, nu när killarna åkt till skolan och i bästa fall sover jag bort förmiddagen och märker inte av att jag fastar. Smart va?
Chrille är ledig idag och följer med, skönt. Dryga timmar att ligga där själv, så jag är glad att du följer med älskling:)

Nähä, nu är det dax att gå ut till bussen och jag ska hoppa i säng igen.
Håll några tummar idag..

Vi hörs senare!

Pussar och kramar!

4 kommentarer:

Sicka sa...

Hej mitt hjärta!!!! Håller alla tummar idag. STOR KRAM o pyss!!

Anonym sa...

Tänker lite extra på dig i dag min gumma!
Hoppas allt går bra!
Kram Kram Susse!
Effi hälsar så klart!

Anonym sa...

Hurrah, that's what I was searching for, what a material!
present here at this website, thanks admin of this web page.


Review my website :: Albuquerque injury compensation lawyers

Anonym sa...

Definitely believe that that you said. Your favourite reason seemed to be at the web the easiest factor to keep
in mind of. I say to you, I certainly get annoyed even as
people consider issues that they just do not know about.
You managed to hit the nail upon the top as smartly as
defined out the entire thing with no need side effect , people
can take a signal. Will likely be back to get more.
Thanks

my web-site; co-op inspection