torsdag 26 maj 2011

Mums!

Jag vill inte påstå att jag är så händig i köket och tycker inte det är vidare kul heller. Som tur är har jag en son som tycker att det är mega kul att laborera! Man kan väl säga att min stora fasa över att ha barnen i köket har lagt sig lite, han är verkligen jätteduktig. Även på att städa undan efter sig.
Härom dagen var min svärmor här med rabarber och jag har gått och tittat på dom varje dag och tänk att jag skulle göra en paj.. Det har såklart inte blivit av och Eddie som var lite mindre deppig idag fick ett ryck och gjorde en. Paj alltså. Jättegod var den, tack för det älskling!

Min äldste son har, nästan en morbid syn på sjukdommar, sår och blod. Han har länge sagt nu att han vill bli läkare. Absolut tycker jag, då han har ett genuint intresse i det (som jag sa, nästan läskigt) + att han är väldigt empatisk och ödmjuk. Men jag tycker nog att du ska satsa på kock istället! I like paj!!