onsdag 18 maj 2011

Nu blev det bättre!

Var precis inne på unikum, som vi har som program, där skolan skriver in barnens skrifliga omdömmen. Eddies fröken, Jessica sa för ett tag sen på ett föräldramöte att hon inte kom till att skriva in barnens omdömmen förrens terminen gick mor sitt slut, då hon tyckte att man ska få ha hela terminen på sig att lära och komma framåt.
Alltså har jag väntat och väntat och väntat i flera veckor nu på Eddies omdömmen. Han ska ju börja 6an nu och jag hoppades att han skulle kunna ha rättat upp det som han inte fick så mycket hjälp med i össjö..
Nu kommer det... Eddie var godkänd i ALLA ämnena, vissa ämnen, som Engelska var han väldigt duktig i!
GUD VA SKÖNT!!!! En stor sten föll från mitt hjärta, vi har ju kämpat och kämpat, med läxor, glosor och gud vet vad! När han började denna terminen här i Genarp, var han bak i många ämnen, eftersom dom inte hade kommit hälften så långt i össjö.. men han fixade det! Jättebra jobbat min älskling, åh vad jag är stolt över dej (över mej själv oxå, då jag fått damma av mina gamla mattekunskaper och engelska bla)!!

Nu blev min dag genast mycket bättre!

1 kommentar:

Jenny sa...

Bra jobbat av hela familjen!! Som man brukar säga, -Vad var det jag sa??...;)
Eddie behövde bara stimulans, jämnåriga kamrater och mammas hjälp med läxor och struktur såklart. Puss på dig svägis!