torsdag 12 maj 2011

Jag har namnsdag idag!

jag kan börja med att säga, att jag inte hört något från Susse. Jag håller på att gå i bitar av nyfikenhet/oro! Jag pratade med Chrille innan och han tyckte INTE att jag kunde ringa till förlossningen och fråga, så jag lät bli!
Det sista jag hörde från henne var ett mess, vid halv fem tiden igårkväll, att dom var på väg till förlossningen, HJÄLP skrev hon oxå. Jag har vaknat jag vet inte hur många gånger inatt och tittat på telefonen.. är helt slut nu, det är jobbigt att föda barn! Nåja, hon hör av sig när allt är klart och hon orkar såklart, men man håller ju på att bli knäpp här!

Annars är läget lugnt här, jag har som sagt namnsdag idag! Ska fira det med hemmagjord pizza ikväll!

Nu kom Cappe hem, så nu blir det fika! Får se om han inte tycker vi ska ringa till halmstad endån;)

Pussar och kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på din dag! Hoppas du har det bra.Vi hoppas bebben kommer idag. Ni får dela dagen. Kram Lena