torsdag 30 september 2010

Vilket väder!

Riktigt skönt väder idag! Maija älskar att var ute och leker oftast tryffelsvin i gräsmattan, det mindre roliga med det är att dom klippte gräset (som var en aning långt och nu ligger i strängar överallt) i förrgår och hon har halva gräsmattan med sig in igen känns det som. Hon blir rätt blöt, det lilla livet på morgonen och allt det lösa gräset sätter sig i pälsen.. sen har vi gräs i hela huset! Men jag gillar ju min dammsugare så det gör inte så mycket;)

Idag ska jag ge mej ut och gå en runda i skogen, maija får jag väl bära runt, men det är så otroligt fint väder idag att jag bara måste. Inatt blir det jobb och jag känner att jag behöver få lite frisk luft och lite ny energi!

Ikväll blir det sen dax för vaccinationen.. får se hur det går?? hon kommer inte att gilla det, så mycket kan jag säga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja inte bara damsugaren gillar du,tvättmaskinen är väll oxå ny,släng in henne där....;)