fredag 17 september 2010

Jobbhelg väntar!

Fredag idag och jag ska jobba hela helgen. Ska bli rätt roligt, nu har jag haft sem några veckor pga Maija + att jag ju har varit sjuk..

Idag var jag uppe med tuppen och lämnade killarna i skolan, även Casper skulle till skolan idag, det är disco ikväll.. så han skulle under inga omständigheter vara hemma idag oxå, även om han hade behövt det!

Väl hemma igen sov jag ett par timmar och här är jag nu, vi datorn!
Chrille har precis kommit hem från jobbet, han slutar vid lunch på fredagar, gott som fasen, å andra sidan börjar han klockan 6 alla dagar för att dom ska kunna sluta så tidigt på fredagen och det är nog inte alltid så roligt!

Denna helgen kommer jag att sova hemma, jag brukar sova hos mamma när jag jobbar helgen, men nu så länge Maija är valp kommer jag att köra hem. Det är absolut jättebekvämt att sova hos mamma, både vad det gäller tiden, men oxå att man blir uppassad hela tiden;) Men såklart är det skönast att komma hem och sova hemma och hinna träffa Chrille några timmar innan jobbet, så jag är rätt nöjd med mitt beslut!:) (plånboken blir mindre nöjd)

Nu ska jag fixa lite fika till oss, Chrilles mamma har varit här och lämnat en stor kass med nybakade bullar bla.. najs med en bakande svärmor!

Hoppas att ni får en bra fredagskväll med massor av fredagsmys!

Pussar och kramar

4 kommentarer:

Joppan sa...

Hoppas du får en bra jobbhelg!
Fredagskram

Joppan sa...

Hoppas du får en bra jobbhelg!
Fredagskram

Sicka sa...

Ha en en jättebra jobbhelg och skönt att höra att du mår bättre. STOR KRAM till dig gumman.

Anonym sa...

jordan shoes
palm angels hoodie
supreme clothing
bape
off white hoodie
supreme clothing
golden goose
kobe shoes
kd shoes
off white outlet