onsdag 22 september 2010

Ledig vecka!

Jag var så trött efter att ha jobbat helgen att jag knappt kunde somna när jag kom hem i måndagsmorse. Chrille har varit hemma från jobbet med en dunderförkylning, så han låg jämte och snorade och hostade, vilket inte underlättade. Till slut gick jag upp på Cappes rum och la mej för att vi båda skulle få sova. Har varit extremt sliten dessa två dagarna, men idag känner jag energin komma tillbaka, tur man inte ska jobba onsdag och torsdag som vissa andra..;)

Idag, nu på förmiddagen ska jag greja lite i trädgården, det är ju helt fantastiskt väder att vara ute i. Sen ska jag hämta killarna efter lunch och sen blir det nog fortsatt trädgårdsarbete i eftermiddag.

Hoppas att ni får en bra onsdag!

Pussar & kramar

1 kommentar:

Jenny sa...

Vi ses på lördag, puss svägis!