onsdag 15 september 2010

Forts. på föllsedagen!

Idag blir som sagt Casper 9 år. Han själv är sjuk och har varit hemma från skolan idag med jätteförkylning och med astmaproblem som följd.. trist för honom, då dom såklart hade planerat att fira honom i skolan idag. Eddie hälsade dock från alla lärarna och hans kompisar!

Vi gick upp tidigt som attan i morse, halv 6. Chrille börjar ju jobba tidigt och han ville oxå vara med. Casper fick en del bra att ha grejer, han hade önskat sig alla sakerna, så där var inget att bli besviken över.. (jag hade redan förvarnat honom att han inte skulle få något playstation 3) Detta var såklart hans högsta önskan, men jag anser att det kostar alldeles för mycket och han skulle själv spara ihopa till det istället.
Som sagt fick han lite allt möjligt, men det han blev mest glad över var nog el-tandborsten.. hm.. konstigt! ja, han hade önskat sig en sådan, och för all del med den tandstatusen han har, så för all del!
Han var i vart fall väldigt nöjd med sina presenter och dagen hade varit fullkomlig om han inte hade varit sjuk. Han går runt här och väser (vi skulle kanske bilda klubb) lakansblek i ansiktet och trött som ett helt ålderdomshem.
Till middag har han önskat hamburgare och bröd, så det ska det bli. Tårta ska vi såklart oxå äta lite senare (princesstårta givetvis)

Själv känner jag mej bättre, andningen konstrar och jag är trött, men näsan har slutat rinna, så det ser ljust ut:)

Imorgon fyller Chrille år, så då blir det tårtkalas igen. Grattis på er mina älsklingar!!

Nu ska hamburgarna stekas och ätas innan lilleman somnar till..

Pussar & kramar

Inga kommentarer: