lördag 18 september 2010

Första natten avklarad!

Första natten gjord, nu har jag bara 2 kvar, sen har jag ledig vecka, jiiihaaa!!
Natten som gick jobbade jag med Therese och vi hade en del goa skratt i bilen, så trots att natten var seg, flög den iväg med hjälp av att ha en rolig Therese i bilen.

Igår kväll när jag körde till jobbet, messade Chrille att Maija var helt hysterisk, hon bara pep och gnällde och gick runt och letade efter mej, och vid närmre eftertanke, har hon inte varit ifån mej sen vi hämtade henne, borsett från när vi var i stockholm, men då var hon ju hos Eva som hon känner.
Långt om länge hade hon iaf somnat, tätt intill Chrille i sängen och såååå glad hon blev imorse när jag kom hem, man kunde tro att jag varit borta en vecka.

Chrille har passat henne idag, men då han varit ute och jobbat i garaget har hon och Lucas fått vara själv en del. Chrille har gått in en gång i halvtimmen för att ta ut henne.. Och det hade tydligen gått bra , Chrille kunde inte se att hon hade kissat inne någonstans, så det funkade ju bra!

Nyss uppkommen är jag, sitter här vid datan med frukost och kaffe, och i kväll väntar ännu en jobbnatt!

Ha en riktigt skön lördag:)

Pussar & Kramar

1 kommentar:

therese sa...

Alltid lika kul att bli omnämnd i din blogg!!! just nu har målaren gått och han är ju mycket effektiv så det går undan,skönt för nu börjar det krypa lite under skinnet att trampa runt på papper,kök och vardagsrum är klart så nu återstår bara hallen och trappan upp...än har jag inte gett med mig angående min fondtapet så vi får se....ha nu en riktigt mysig frivecka...kram kram