lördag 25 september 2010

Födelsedags kalas!

I eftermiddag har vi haft kalas för Chrille & Casper. Bullar, kak-kalas och tårta givetvis, och föllsebarnen var mer än nöjda med presenterna och tillställningen i övrigt! Chrille fick bla en ny kudde, han har klagat länge över den han har och nu fick han en ny riktig, formbar kudde, som han nog ska kunna sussa riktigt gott på. Kanske även jag ska pröva den..;)

När gästerna gått hem hade vi som tur var rester att värma till middag, jag var trött som ett ålderdomshem och hade ont i hela kroppen av att ha flugit runt här som en skållad råtta hela dagen och fixat och donat. Nu väntar snart sängen för mej, alla killarna tittar på transformers filmen som går på 4an. Jättebra tycker dom.. NOT säger jag!

Det har hänt en hel del här i helgen, killarna har bytat rum och Cappe skada sig under flytten, men jag får berätta om det en annan dag, för nu går ögonen i kors!

Tack till alla i familjen för att ni kom idag, det var jättemysigt och roligt att träffa er alla!

Natti natti puss

2 kommentarer:

Joppan sa...

Tur att kalaset blev lyckat! Synd jag inte kunde vara med...
Kram kram

Jenny sa...

Lotta, det är Chrilles kudde!! Du har ju redan norpat en av honom. Han skulle skriva Chrille med tucsh på den sa han, haha! Puss