fredag 24 september 2010

Fredaga morgon!

Gud vad det är skönt med fredag. Även om man är ledig hela veckan är endån fredagen skönast visst? Förmodligen beror det på att den bekväma människan som bor i en vet att på lördagen slipper man gå upp och köra barn till skolan.. man kan sova länge och bara ta dagen som den kommer!

I morgon ska vi ha kalas för Chrille & Casper, så idag blir det lite förberedningar inför det, huset ska städas och tårtan ska bakas, barnen ska skrubbas och hundarna borstas. Nja.. städet och tårtan blir det väl;) det ska i vilket fall bli roligt att träffa hela familjen igen. Sist vi alla var samlade var på min 35 års dag och jag kommer ihåg att jag skrev ungefär samma då, att det skulle bli jättetrevligt att se alla i min kära familj. Man kan säga att sist vi sågs var vi intet ont ananade om vad som skulle dundra in i våra liv, bara någon månad senare. Ni förstår att jag menar cancer jävla tumören?! 6 månader har gått sen jag fyllde år och det har som sagt hänt en del sen sist. Det absolut bästa med den delen är att det har hänt, det ligger alltså i baktiden och det är över för denna gången (får men väl tillägga)!

Nu ska jag fösa på mina små pågar så dom blir klara inför skolan!

Tjingaling

2 kommentarer:

Joppan sa...

Fredagskram & hoppas det blir ett bra kalas! Ät lite tårta för mig med! Puss

crille sa...

sova och vila är ju din favvosysselsättning.....haha..pyss