onsdag 1 september 2010

Liten Maija!

I måndags kom lilla yrvädret hem! Allt har gått jättebra, hon har blivit kompis med Lucas, även om hon försöker bestämma och sätta honom på plats med morr och skäll.. han tittar på henne som om hon var en irriterande fluga, men låter henne hållas!
Katterna går det väl sådär med, hon har jagat bort bamse från HANS vattenskål ett par gånger idag, hon har en egen, men det räcker tydligen inte!

Det är fullt hålligång som ni förstår:)

Igår fick jag hämta Eddie i skolan på förmiddagen, då han hade ont i huvudet och i magen. I natt var han upp och tog nya tabletter, huvudvärken vägrade ge med sig och imorse var även Casper kass. Ringde för att meddela skolan och fröken berättade att flera barn var hemma av samma anledning, något som går tydligen. Hoppas bara inte vi blir smittade, vi ska ju på ett mysigt bröllop i helgen!!

Pussar & kramar vi hörs imorgon!


4 kommentarer:

crille sa...

Ja, välkommen lilla Maija.
Du är söt o go....hoppas du trivs i vårt hem. Vi har det inte alltid så lugnt och stilla som en liten valp skulle behöva, men vi är snälla iaf....
Du gläder Lotta Loppan, så då är du välkommen. Du vaggas redan runt som en liten bebis, så det vore väl märkligt om du inte skulle trivas.. Tänk dig för bara, för min roll i huset lär du aldrig få, för det är jag som bestämmer och Lotta är min, oavsett hur mycket du kommer skälla och morra..
Mig skrämmer du inte..AijaBaija

Jenny sa...

Aija baija lilla Maija, inte ta Crilles Lotta!!!
Jag måste medge att Maija är bedårande söt, så jag förstår att det blir en del duttidutt med henne. Liknar ju en leksak=))
Vi ses på fredagkväll. puss

Ulle A sa...

Liten hund med mycket vilja verkar det som... Jättesöt!

Johanna sa...

Så söt liten voffi!! :) Hon kommer ha det hur bra som helst hos er!
Kram