onsdag 29 september 2010

Drive-in vaccinering!

I morgon kväll ska lilla monstret Maija få sin andra vaccination, på en drive-in! nästan som mc-donalds! Praktiskt värre, tyckte jag iaf, då man inte behöver boka en speciell tid, som man förmodligen hade fått boka om hela sitt schema för. Nä det här med drive-in gillar vi skarpt:) mellan 17 och 19 håller det öppet och det är bara att dyka upp. Det finns förmodligen överallt och är inget övers sig märkvärdigt, men jag har aldrig hört talas om det och tycker att det passar mej utmärkt!

Jag kommer att bli hemma även idag, som ni kanske förstår. jag kräks inte mer, men överkörd av tåg känslan finns kvar, men även det börjar bli bättre. Jag som varit så glad för att jag har gått upp ett kilo, får väl bereda mej på att det är väck igen:(

Imorgon ska jag jobba iallafall och det ska bli roligt!

Inga kommentarer: