lördag 11 september 2010

Lördag förmiddag!

Här är fullt upp som ni kanske ser.. leksakskorgen får smaka på tänderna minst en gån om dagen..


Hon är ju söt iallafall:)



En som hon är väldigt glad för är Lucas, som tagit över mamma rollen. Han låter henne ligga i hans korg och tvättar och tvättar henne, så hon är helt slirvig emellanåt.
Hon är dock ett riktigt monster, som flyger och far genom hela huset i värsta skällattacken och sätter skräck i främst katterna. Lucas tar det hela som sagt med ro, han låter henne hållas, trots att hon biter honom och skäller ut honom fär att han inte vill vara med på hennes gatlopp!

Idag åkte Chrille iväg vid 7 tiden redan, skulle hjälpa en kompis som arrangerar folkrace på svampabanan. Jag somnade dock om! Är förkyld som f**n, näsan rinner och kroppen är så trött så trött.. Kan det hjälpa med rödtjut månne? ska prova det ikväll, det kan ju inte bli värre iaf!

Nu ska jag gå och lägga mej med Maija en stund då hon står och piper vid sängen (hon kan inte själv komma upp) jaaa.. hon sover i sängen, på min sida, på sin filt uppe vi mitt huvud.

Är helt slut efter att ha varit uppe en timme, så det är ju väldigt passande att vildingen oxå behagar sova nu.

Ha en bra lördag:)

Pussar och kramar



5 kommentarer:

Joppan sa...

Så sör hon e, vildingen :)
Rödtjut hjälper säkert ;)
Krya på dig! Kram

Therese sa...

Ja vilken gooding...ta med henne till jobbet så man får gosa lite,eller skrämma skiten ur henne...skoja bara....så söt som socker...kramen

Anonym sa...

Hej Hjärtat!
Å vad tråkigt att du är föryld!!! Hoppas du snart blir pigg!
Vad fina bilder på lilla Maija, hon är så söt så.
Här kokas det kaffe o fixas för om någon timme åker vi till Sofiero. Tack för lycka till, håll nu en tumme!
Hörs av min vän.
Kram

Anonym sa...

Läser din blogg blogg nere i Prag.Jag börjar bli bättre .men nu är det mammas tur, Kramar Kjelle

crille sa...

Ni sover så gott....
Jag får väl oxå snart gå isäng, men jag får väl först rensa upp lite, då det ju inte bara är i din säng Maija ligger, utan även i min...hmm. Gillar väl inte det egentligen, med djur o smuts i sängen, men då jag påpekat det och ingen av er brydde sig, så....då får jag väl ligga där i smutset,bland grästuvor,hundben,rosetter,filtar och fästingar..men..
Vad gör man inte för husfridens skull?
pyss,pyss