torsdag 8 juli 2010

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat men i sinnet vet i f**n

Jossan och hennes lille goding Calle


Henrik och Jossans vovve, Stoffe




Jossan på språng, Sicka till vänster och jag (ser drogad ut) till höger

Jessica, jag, Eddie och Jessicas mamma Rose-Marie

Calle



Min Sicka


Jessica och Jonnys dotter Isabell, helt underbart söt (även hon gillar hello kitty)!!



Längst bort syns Sickas David och Jossans Måns som kastar boll



Kära svägis Jenny och Eddie pannkaka



Jenny och Josefin med en nyvaken Calle i knät



Såååå trist jag tycker det är, att Chrille jobbar!!! Hur normalt är det att känna så? jag menar dom flesta andra skulle nog tycka att det var skönt med lite egentid och fasar för semestern när man ska umgås med sin respektive 24 timmar om dygnet, Så ser inte jag det. När han ska köra till jobbet på morgonen säger jag till honom, skynda dej hem igen.. han brukar svara med ett skratt jag måste komma dit först innan jag kan skynda mej hem igen! Jag vet inte riktigt vad det är, men förmodligen är det hela sjukskrivnings grejen + att Chrille inte är hemma som gör att jag har enormt tråkigt och nästan lite deppig. Jag hade mycket väl kunnat köra hem till någon och snacka lite, men samtidigt har jag inte lust, mitt sinne är inte socialt!
Igår var jag det där emot. Jag och Eddie körde upp på eftermiddagen till klippan och fikade hos Jessica (Rosa & Boris) på plats var oxå Jossan med sina små rara pågar, min kära svägerska Jenny och en gammal barndomskompis till Sicka med sin lilla Saga. Vi hade jättemysigt hela eftermiddagen, fikade på glass i stora lass och drack kaffe och som vanligt tjattrade på om allt mellan himmel och jord.. jag kommer att sakna att ha dej här ner e Sicka så du vet!!:-)
Nu ska jag ta tag i mitt liv, nej jag har ännu inte klippt katten.. slarvigt av mej, jag vet;) funderar på att gå ut och sola lite istället, har en bra bok jag ska börja på, så varför inte idag!
Puss & kram

5 kommentarer:

Jenny sa...

É du snurrig på redigt? Det är väl inte Henke och Stoffe på bilden?! Det är ju Eddie, haha.
Ja du, vad gäller Chrilles jobb och din ensamhet kallas det KÄRLEK min vän=) Man gillar varandras sällskap och trivs i det, det är ni värda båda två!!
puss

Jessica sa...

Hej hjärtat!!!
Jag kommer att sakna dig oxå, men vi får höras på tfn och sms inte att förglömma natti natti smsen dom är nästan bäst. Ja det var verkligen en underbar dag igår och Lotta bilderna på alla dessa modeller kan inte du skicka dom till min facebook, går det eller jag är ju inte så avanserad du vet. STOR KRAM.

Johanna sa...

Så mysigt att träffa lite vänner. Förstår att dagen blir lång utan Chrillan...
Sv: Javisst e den läcker. Nu é det klart & betalt, så på måndag kommern den nog :)
Kram kram

Lottaloppan sa...

Haha.. Jenny, jag menade ju att det är Jossan och Henkes vovve, inte att det är Henke på bilden;) han är väldigt lik min son isof!:-D

Jenny sa...

Haha, jag nu när jag läste igen förstod jag ju det. Då var det ju jag som var yr!! natti