lördag 10 juli 2010

Shopping jiiihaaa!!!!

I morse gick vi upp klockan 9, åt frulle, lämnade Lucas hos farmor, sen började färden.. Misstänkkte när vi närmade oss malmö att vi skulle till Danmark, men färden gick mot centrum istället. Det blev alltså som jag trodde från början:-) shopping på Malmös nya stora köpcentra, Entré! När vi var färdiga med det stället, fanns två köpcentra till som ville ha besök av oss. Värmeslaget var nära, så när det var dax för lunch, drack jag bara vatten, höll på att svimma av hettan.. I vilket fall, så shoppade jag och Chrille betalade;-) Hittade både det ena och det andra och Chrille betalade med ett leende på läpparna:-) Vi var hemma igen vid 14, helt slut, så nu har vi nannat i 2 timmar. Ikväll ska vi till B-G och Lena och äta, så nu blir det till att duscha och svida om för att bege sig till Svedala, bad kläder ska vi inte glömma, då dom har en stor maffig pool att svalka sig i:-)

Detta har verkligen varit en superdag, tack för det älskling, du kan väl pigga upp som ingen annan!!

Hoppas ni får en bra lördagskväll och dö inte av värmeslag!

Pussar och kramar!

5 kommentarer:

crille sa...

min glädje för dagen, var mest att se dig frossa...som ett barn i en gotte-affär.
Du e för go

Lottaloppan sa...

Det är du som är go älskling.. vad skulle jag gjort utan dej.. och då menar jag inte bara den här shoppingdagen, utan alla andra dagar oxå! Love you jättemycket! puss på dej prinsen från kronprinsessan:-)

crille sa...

ja..du frossade runt bland hyllor och allt , scannade igenom affärerna kvickt o lätt..ut från en o in i nästa..
Love u2..så mkt så mkt

Maria sa...

Vad roligt med en massa shopping :)
Vilken go man du har..

Må så gott !
Kram

Jenny sa...

Chrille får en guldstjärna, idag med!!