fredag 2 juli 2010

Ekebofestivalen!

God morgon på er! Ja, tro det eller ej, men imorgon, lördag ska upp en sväng på ekebofestivalen:-) Pappas företag fyller 25 år så vi ska ha ett litet event, med mat och dryck och ekebo. Det ska bli jätteroligt och nu är jag så pass pigg att jag tycker att jag fixar det. Hade ett litet test på midsommarafton, då jag nog var piggast av alla när vi skulle lägga oss, så jag tror nog att det ska gå vägen! Som sagt ska det bli jätteroligt att komma hemifrån och hitta på något, lär väl bli rätt lugnt för min del vad det gäller spriten iallafall, men så länge piggheten tillåter ska jag ha roligt som f*n!:-) + att jag hoppas på att träffa dels kanske lite kolleger, men oxå gamla kompisar som man bara ser typ en gång om året, just på festivalen.


Jag har precis kommit upp, sovandet börjar ta sej, till min stora glädje. Chrille har kört hem till sina föräldrar för att mäta på ridhuset, som ska fixas lite, nya läkte tror jag att det var. Med sej hem hoppas jag att han köper lite frukostbullar, så vi kan äta en smarrig frukost!

I eftermiddag, eller så fort det klarnat upp här bär det av ner till badet. Barnen börjar tröttna på varandra och igår hände inget särskilt, vilket gjorde att dom mest var i luven på varandra. Det blir ingenting med det idag kan jag säga!!! i badet ska dom och spralla av sej!!!

Vi hörs lite senare i eftermiddag, då ska jag ha lite bra bilder att lägga upp här!!

Kram på er så länge och du Susse, ni kör försiktigt idag, nu när ni ska ge er ut på vägarna och jag hoppas ni får en super duper mysig helg!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ska bli trevligt med lite festligheter! :) Kram

salwar suits wholesale catalogue sa...

Kram på er så länge och du Susse, ni kör försiktigt idag, nu när ni ska ge er ut på vägarna och jag hoppas ni får en super duper mysig helg!! sourcing fabric for small business , satin sheets ,