fredag 2 juli 2010

en varm dag på badet!

jag kunde ju inte bada pga av mitt ärr som fortfarande är strippat, men jag solade och läste en bra bok istället:-)











här är en bild när dom ska gå i vattnet första gången.. dom ser ut att frysa lite..



Till en början var det ganska mulet och trist, men efterhand kom solen och efter lunch stekte den från blå himmel. Killarna roade sej med att bada och spela fotboll, i halvlek åt vi glass:-)
Nu ikväll har vi grillat och haft det mysigt. Vi har antagit en rödbrun nyans.. eller jag rättare sagt, barnen har bra solhud och blir bruna direkt, inget dom har ärft från mej!
Imorgon förmiddag väntar marknad i Svedala, får se vad man kan göra för fynd där..;-) sen på eftermiddagen kommer vi att bege oss norrut för att äta och dricka med pappa och Karin, sen väntar ekebo, ska bli riktigt roligt!! jag längtar!!:-)
Ha en superskön kväll i värmen!
pussar och kramar






1 kommentar:

Johanna sa...

Vilken härlig dag ni haft i solen :) Hade gärna bytat med er ;)
Kram