måndag 12 juli 2010

En väldigt bra, men varm helg!

Som sagt.. en väldigt varm, men mycket rolig och mysig helg har vi haft!
I fredagskväll var vi på Ribbersborgs stranden i Malmö och åt på en trevlig litet ställe:-) Lax blev det för min del och Chrillan tog såklart planka, han gillar kött;-)


På lördags kvällen var vi bjudna till B-G och Lena för lite mat, snack och bad i poolen, en mkt trevlig kväll blev det trots värmen och trots att vi var rättså slut efter vår shopping tidigare på dagen. Jag var mer i poolen än vad jag var på land, älskar att bada, dessutom höll temperaturen i poolen 28 grader, precis lagom:-)

Dom andra satt på däcket och pratade, jag pratade från poolen.


Det fruktansvärt heta vädret fortsatte igår, så vi körde till häckeberga sjön en sväng igår kväll, så Lucas fick bada lite. Han var överlycklig kan man säga!





Häckeberga slott! Här är gott om slott på väldigt liten yta i Lundatrakterna!


Han blir en riktig liten tunnis när han badar, den fluffiga pälsen blir obefintlig. Men gud va skönt han tyckte att det var.
Senare på kvällen kom det lite åska och en liiiten regnskur som knappt vätte ner bladen på växterna i trädgården... Jag längtar efter regn och lite svalare väder!
Idag ska jag köra upp och hämta pojkarna, blir en tur inom mamma oxå, för ett dopp i deras pool, riktigt najs!:-)
Ha en bra dag, så hörs vi lite senare!







2 kommentarer:

Therese sa...

Snart börjar jobbet...jippi...not!!! Ser ut som att du trots allt har en mysig sommar,poolbad är ju aldrig fel i denna tryckande värme!!!Kram från mig

Johanna sa...

Vilka sköna dagar ni haft! Jag har med badat!
Kram kram