fredag 9 juli 2010

Överaskning...

Chrille berättade för några dagar sen att vi skulla hitta på något på lördag, imorgon alltså. Men han sa inte vad det var, att det var en överaskning.. HM.. vad kan det vara??? jag är nyfiken så jag håller på att spricka!!! Jag har trackat honom varenda dag, för att han ska berätta, men det enda han säger , är, att det är mer för min skull än för hans.. kan det vara en shoppingtur månne och att han står för notan?? jaja.. det får bli vad det vill, ska bli så skönt bara att han är ledig hela helgen, så för min del skulle jag kunna delta i gyttje brottning imorgon, bara han finns med!

Nu ska jag gå ut och sätta mej i skuggan hos mina marsvin, i solen pallar jag inte vara, det måste vara typ 30 grader här i björnstorp.. underbart fint väder, men lite för varmt, ett dopp i lilla barnpoolen får det nog oxå bli!

Ha en jättebra och svettig dag så länge, så återkommer jag ikväll om jag lyckats krama något ur Chrillan..

Pussar och kramar

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, så kul med en överraskning!!! :) Trevlig helg på er! Puss & Kram