onsdag 7 juli 2010

Onsdag!

Onsdag idag och helgen närmar sig. Jag intalar mej det iallafall, tycker det är enormt trist när Chrille jobbar. Kan lixom inte riktigt komma på något att göra.. Har inte lust att göra något speciellt, kan inte ta mej för att göra någonting, allt är bara trist! Att vara sjukskriven är pest!!

Idag händer det något i vilket fall, då jag ska köra upp till Jessica en stund, så vi hinner träffas en gång till innan dom beger sig hem till huvudstaden igen. Eddie skulle varit på kalas hos Simon idag, men vi tog ett gemensamt beslut att det nog inte var så lämpligt, då han fortfarande inte är helt 100. Han är visserligen pigg och äter som han ska igen, men kalas, med tårta, godis och stimmande, blir nog för mycket, tyvärr. Han ville i vilket fall gärna följa med till Jessica en stund, därefter ska jag lämna av honom hos sin pappa.

Idag tänkte jag ta med kameran i vilket fall, så ikväll ska jag lägga ut lite nya bilder:-)

Ha en bra eftermiddag alla, hörs ikväll!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram