torsdag 6 januari 2011

Snökaos!

Snökaos är inget ovanligt här hos oss och denna dagen är inget undantag.
Herrejesus vad det snöar.. jag undrar när det ska bli vår?

Igår kom Elias (Eddies kompis) hit och ska sova över några dagar. Eddie som långt om länge fått ihopa pengar till ett x-box, var och handlade det igår. Gissa vart dom två gossarna spenderade gårdagen? vid x-boxet såklart!

Idag hade dom en vision av att åka till backen, för att åka pulka, men vi får nog vänta tills vädret slår om. Alltså blir det x-box time idag oxå och jag antar att dom inte är jättelessna för det!

Igår upptäckte jag att min lilla pytta har börjat löpa.. hon har inte varit sig själv och har ingen matlust, samt är mer mammig än någonsin. Stackars stackars liten, hon är ju bara 6 månader och jag tycker så synd om henne! En som inte tycker synd om henne är Lucas.. han skulle kunna äta upp henne så mycket han tycker om henne just nu, typiskt män!

Nu börjar pojkarna röra på sig däruppe, själv hade jag sovmorgon till kl 8, riktigt najs!

Ha en bra dag i ovädret och måtte det sluta någon gång!

Pussar & kramar

1 kommentar:

Jenny sa...

Hoppsan, löper hon?! Tur att Lucas är en stor hund då.... Konstig avkomma om han skulle lyckas, fniss=)) Hälsa familjen, puss