måndag 24 januari 2011

En lugn helg!

Helgen har varit stillsam och lugn.

I fredags hyrde vi BECK-levande begravd.. Både jag och Casper hoppade till flera gånger.. Den var riktigt spännande och otäck på sina ställen. Den passade mej perfekt, i like ond bråd död:)

I lördags lekte Casper med Moa, hemma hos henne och under tiden körde Jag, Chrille och Eddie till Nova för att köpa present, till Eddies kompis Johan.

Igår, söndag gjorde vi inte heller mycket. Eddie skulle iväg kl halv 3 för att bowla, med Johan (födelsegrisen) och ett par andra kompisar. Dom skulle äta där oxå, så vi 3 som var kvar åt potatisgratäng och kassler. En smarrig söndagsmiddag helt enkelt, för 3:)

Jag har varit lite kass den sista veckan, eller enda sen jag var så himla förkyld i nyårshelgen nästan. Den sista veckan nu har jag haft ont i kroppen och ont över den dåliga lungan, feber från och till, ja allmänt kass kan man säga.
Jag pratade med den oumbärliga Monica hos Dr Anders och fick en tid tills på onsdag för att röntga lungorna. Det var endån snart tid för ett återbesök, så det blir bara lite tidigare. Onsdag kl 11 ska jag dit.

Igår kväll när Eddie skulle lägga sig hade han ont i huvudet och i kroppen.. Nu på morgonen var det samma + att han hade lite feber.. Trist! Så han blev hemma från skolan idag, gick upp i sängen igen och har inte kommit ner än.. Bra om han sover bort det såklart!

Ha en riktigt bra måndag alla!

Pussar & Kramar

2 kommentarer:

Joppan sa...

Beck é bra! Ni kan ju ta & se Komissarie Späck om nu inte gjort det, haha! Parodi på Beckfilmerna, hur bra som helst! Hoppas det går bra på röntgen & att Eddie kryar på sig! Pusskram

Ulle sa...

Den filmen är läbbig... Jag skulle gå ner i tvättstugan i källaren efteråt...