onsdag 12 januari 2011

Mitt huvud håller på att gå i bitar..

Vaknade i morse med världens skallebank. Gick upp med pojkarna och följde med dom ut till bussen, sen var det in till sängen igen.. men än har det inte släppt!
Ibumetin har jag tagit så det står härliga till.. men det klipper bara det värsta, om ni förstår hur jag menar? Skallebanken är kvar men den värsta toppen som gör att man inte kan röra huvudet är borta.
Har god lust att operera bort pannloben just nu!

Ska egentligen till dr Ulla nu i eftermiddag, men bara tanken på att sätta sig i bilen får mej och nästan gråta. Jag får ge det en stund till, sen får jag ringa återbud:(

Jag har massor att berätta om barnens första skoldag igår, men jag får ta det lite senare idag, när hjärnan fungerar som den ska igen!

Ha det gott så länge, jag ska in i sängen igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig! Hoppas det gått över helt nu , inte kul att ha så ont!!!
Krya på dig snuttan!
Kram S

Johanna sa...

Krya på dig syster yster! ♥ Puss & Kram