onsdag 19 januari 2011

Tiden flyger iväg..

..för mej känns det som, just nu. Dom första skoldagarna hade jag inget, absolut ingenting att göra och jag gick mest och väntade på att barnen skulle komma hem från skolan. Denna veckan har jag nästan tänkt att det hade varit bra om dom gick en timme till.. Tiden bara far iväg och vipps så är det eftermiddag och friden är slut.
Eddie har inte varit ensam en endaste eftermiddag sen han började skolan. Antingen har han följt med Tim hem eller har Tim och Johan och Alexander följt med hit. Men man märker dom knappt, dom är uppe på Eddies rum och gör gud vet vad, sen kommer dom ner och fikar eller gör te, sen försvinner dom upp igen. Dom verkar komma väldigt bra överens och ibland hör man gapskratt där uppifrån.. man skulle gärna vilja gå upp och kolla vad som är så roligt, men då hade man väl fått på f**n för det. Det finns en gräns för hur mycket pinsamheter man får utsätta sina barn för. Jag är pinsam så det räcker, tycker Eddie.

När Eddie och co kommit hem med bussen, körde jag och Casper till Chrilles jobb, den stackaren ska jobba över ikväll. Tydligen någon maskin som ska leveraras, och det kvickt. Casper följde emellertid inte med hem igen, han stannade med chrille. Dom har ju en maaassa roliga grejer där som man kan kolla på.. Vet inte riktigt när jag kan vänta hem dom.

När jag kom hem igen, satt Eddie och Tim i soffan och pratade, uppenbarligen störde jag dom, för det blev knäpp tyst när jag stegade in.. Undras om dom kanske pratade om Tims flickvän, som han ska göra slut med.. hon har lågt blodtryck och svimmar hela tiden.. ja, det är säkert! Eddie berättade det härom dagen och enligt honom, var det anledning nog att göra slut! Vad ska det bli av dom pojarna??

Nu ska här börjas med middagen, så vi 3 får väl äta sålänge och sen ska jag bara sätta mej i soffan och längta tills min älskling kommer hem:)

Pussar och kramar till er alla

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh,så gott att höra svägis=) Jag är SÅ glad över att killarna trivs i sin nya skola. Allra gladast och mest leende är jag dock över att Eddie hamnat bland jämnårga grabbar och inte längre är ensam kille i sin årskurs. Då är det som det ska alltså, killsnack för
5:or. Bara att vänja sig vid=)) Kram Jenny

Joppan sa...

Kul för Eddie att ha hittat så många nya kompisar! :) Lågt blodtryck, haha, det va ju också en anledning... Dessa pojkar! Hoppas Chrille & Cappe inte blir allt för sena, så ni får njuta lite av kvällen! Puss & Kram

jasonbob sa...

authentic jordans
stephen curry shoes
off white jordan 1
hermes belts
supreme clothing
adidas tubular
russell westbrook shoes
yeezys
coach purse
adidas tubular x
yeezy
xiaofang20191212